Studentfilm




 

Igår kväll såg vi på studentfilmen, det var så himla kul att se och drömma sig tillbaka till mösspåtagningen, balen och studenten! Allt var så himla perfekt, vädret, människorna, balkläder, studentmottagningen, ALLT. Den tiden var alldels underbar. Jag är avundsjuk på alla 90ior som har denna tid att se fram emot.
En sak som jag verkligen undrar är vad alla gör nu? Man har ju hört om dom som är ute och reser i Asien, au pair i NY och Australien, dom som är kvar på ön, en del pluggar i gbg, och så vi som är här och jobbar för att sedan resa till Asien, men vad gör alla andra och vad jobbar alla med?

Jag får panik på det här med mitt letande efter boende i Oslo för januari månad, vi åker snart så jag måste ha klart för mig snarast om jag får tag i något boende eller inte, och så måste jag prata med Jacob (chefen) om mina planer.

På fredag är det lönepils, men självklart måste man vara 20, det suger. Jag ska försöka komma in iaf, och om de nu säger att jag inte får tänker jag säga att jag bara ska dricka vin och cider och inte sprit (eftersom det är anledningen till att det är 20). Ja jag har ju någon dag på mig att planera hur jag ska ta mig in. Egentligen borde jag stanna hemma eftersom jag bröjar 9 på lördagen men det är en helt annan sak.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0