Att göra tvärtom är tydligen min grej.

Om ni minns så skulle jag ju ändra mina sovvanor. Jag kan ju meddela att det inte går bra, jag gör faktiskt precis tvärtom. Nina har till och med sagt att jag alltid gör tvärtom mot vad folk säger. Det får ju mig att börja undra om jag bara vill vara eländig eller om jag helt enkelt har några störningar som gör så att jag missuppfattar?
Men jag borde ju inte missuppfatta allt.. Nej så jag är väl för det mesta eländig som beter mig som en femåring.

Tillbaka till mina sovvanor, jag satt uppe inatt för att spana in bloggar, chatta och kolla facebook, och och om igen. Klockan gick och helt plötsligt var den tre halv fyra, skärpning Linda. Drömmer gör jag fortfarande väldigt mycket, för mycket. Inatt bestod mina drömmar av, spöken, äckliga djur, vampyrer, just det sen kom jag hem också. Jag åkte rulltrappan från båten ner och där stod min familj och mina vänner och jag blev så glad!! Men vi krockade med bilen och alla dog, så då vaknade jag och mådde dåligt i hela kroppen, sen drömde jag om den drömmen igen, så jag kom hem igen blev lika lycklig av att se alla men då kommer det fram någon idioit och hugger pappa med en kniv i ryggen, usch, så jag vaknade kallsvettig igen.. Jag förstår inte varför jag plågas av mardrömmar varje natt för..

Med tanke på att jag kom isäng så sent så resulterade självklart det hela med att jag sov till tolv idag. Nej nu ljög jag igen, för en snickare kom hit klockan halv 8 i morse och stökade men jag kopplade bort honom och kunde sova rätt gott ändå.
Visst jag är ledig idag och har inget planer eller jo det har jag, för jag ska ner på stan och köpa något att ha på mig till helgen, fylla på mobilen, och handla mat (på jobbet). Så ja jag kanske borde hoppa in i duschen så jag kommer iväg någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0