Sportlov

Den här veckan har gått så otroligt fort!

I Lördags Såg jag medlodifestivalen i roma, och jag tycker att det är mycket underligt att inte Patrick gick vidare.. Men men, förhoppningsvis kommer det fler låtar som kommer att vara med i den riktiga finalen.
Efter melodifestivalen spelade jag, Markus och Elionore "gotland" som är typ som monopol. Det gick inge vidare för mig och elionore kan jag medge..
I söndags jobbade jag, det var en ganska lugn dag, så vi stängde köket tidigare sen gick min chef hem så jag var alldeles själv i resturangen men eftersom det var så lugnt gjorde det inget. Men när det var en halvtimme kvar innan stängning kommer Jonte, Andreas och Josef förbi och vill ha mat, så jag fixade Kykling och stekt potatis med beiarnesås vilket var upskattat men kanske lite väl mycket :P När jag väl hade stängt ner allt och städat så skulle jag köra snabbt upp till södervärn och kolla på ibk´s match men då åkte Jonte och Andreas med, men de hade ingen vidare lust att betala för matchen, och jag hade säsongskort så jag gick ju in gratis men de gjorde även de till slut :) Men de tröttnade rätt fort och gick hem till Alexander medans jag kollade med Louise, Fina och Elin, det var skoj att prata med Elin för det var jääääätte länge sen...
Efter ett tag fick jag se min pappa i hallen så jag gick o prata med honom och då kom Jonte och Andreas tillbaka. IBK VANN! YES =) sedan åkte vi hem till Jonte för att kolla på tv.
På natten hämta jag min syster som varit ute och haft skoj, sedan begav vi oss hem till Källunge igen, för att göra god oboy och varma mackor :)
På måndagen åkte jag och Malion in till stan för att shoppa, det blev en ny skinnjacka, och en grå tröja, hårgejjer till mig och lite grejer åt malin, sedan åt vi ett minimål på max som var mycket gott (fast inte bra innan träning dock), därefter begav vi oss till södervärn, för att springa bort maxmaten, men malin är jätte sjuk så hon kan inte träna så mkt nu..
Efter träningen åkte vi svettiga i bilen till innerstan för att hämta Markus som skulle hem till mig och äta mat, o så.
På tisdagen sov vi heeeeela dagen det var mycket skönt, sedan gick jag runt i mina nya grå mjukisbyxor o myströjan, det var mycket skönt. Malin hade besök så jag och Markus gjorde hallonglass och sedan hjälpte vi mamma med maten, åt, och därefter begav vi oss hem till roma.
I roma fick vi fruktsallad och glass när vi såg på bygglov (JAG MISSADE GOSSIPGIRL, men det får jag ladda hem ist). På natten spelade jag, Markus och Elionore "Gotland" som var mycket skoj eftersom jag köpte alla grejer o hade hur mycket pengar som helst, och vann (=
I morse lämnade jag roma mycket tidigt för att bege mig till follingbo och hämta Malion som varit på middag hos Ida. När vi kom hem duschade vi fort och sedan åkte vi med mamma in till stan. Mamma handla en massa grejer till henne, jeans, tröjor, underkläder och massa till köket, sedan åt vi mat på Joda vilket var mycket gott, men det blåste så enormt när vi skulle gå därifrån så dörren till Joda blåste nästan av.
Nu ikväll har jag tränat och skall snart sova vilket skall bli mycket skönt=)

I morgon fyller pappa 42 år ! =)

jag och Malion har varit jätte mycket på lovet
det gillar jag=)





Jag chattar med Linnea nu, jag saknar henne jätte mycket..
fick reda på att hon inte kan komma ner till ön i påsk så nu är
det ännu längre tills vi ses igen.. Men jag är mycket glad över
att du fått jobb! Men snart är det den 5 juni och då är du iaf
och ser mig på min studeeeent!!

I miss you..

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0