Juli

Jag vet att det är hur länge sen som helst jag skrev nu och jag ber om ursäkt. det gär får bli ett snabbt inlägg öfr jag är jätte trött..
Jag har inte fixat trådlöst bredband till lägenhten i stan än! Jag vet att jag är seg och det vet ni också, men det värsta är att min far ringer och klagar på att jag inte fixat det, och så klagde han över att vi inte hade en busstidstabell! Jag menar vem bryr sig om en busstidstabell för hur ofta åker jag och Malin buss? Nej precis. Men Malin hade tydligen ringt hem och frågat vilka tider bussen till tofta gick i helgen, så då ville min käre far tydligen ringa och klaga lite för att ha något att klaga över eftersom ingen av oss är hemma längre.
Strunt samma. Nu är jag hemma iaf och jag har haft en mycket trevlig kväll och en helt okej dag. Först jobba 7-12 på pjäsen sen 14-19 på hamnen. 19.30-20.30 städning, sen duscha jag och därefter skjutsade min kära syster ner mig till mamma och papa på stora torget och sen cykla hon hem till lägenheten igen.
Jag gick till mamma och pappa som satt vid nunnan där jag blev bjuden på god mat. Efter maten hälsa jag på Jonte, Benji och deras kusin i ca en kvart innan jag sprang upp till mina föräldrar för att åka hem till mitt källunge. Så nu är jag äntligen hemma, har inte varit här på en månad! Men min bror är inte här han är tydligen på läger och mamam och pappa sover redan så här sitter jag och kelar med min katt Plexus.
Juli månad har bestått mestadels av mina jobb, men även mycket matlagning, städning och tvätt. Har träffat nya kompisar, haft inneboende, festat, solat (allt för lite dock), träffat släktingr, sett solnedgångar, ätit glass, grillat mm. Jag älskar sommaren och jag har nog aldrig uppskattat Gotland så som jag gjort den här sommaren.
Jag har en massa bilder men de ligger ointe på datorn, och de jag har, har jag snott från min älskade släkting Linnea, som gjort min sommar k-a-n-o-n!!

    

Nu skall jag sova för i morgon skall jag till fårö, sen på kvällen blir det utgång med släkting från uppsala med vänner. Underbara underbara sommar 08 säger jag bara,

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0