En gång var det sommar.

image98Kom precis hem från träningen, och jag är helt slut! men inte på grund av träningen utan för att bilfärden var jobbig, ucsh jag tror aldrig att jag har fukoserat så mycket som jag gjorde ikväll, men tur var väl det med tanke på så många bilar som åkt av...

Imorgon är det praktik som gäller sedan, klockan 9 kommer vår lärare och skall prata en del. Efter det skall jag och Louise till skolan och titta på en gala.

I morgon kvälll har Louise en viktig match, jag skall självklart se och hoppas att de vinner!!!

När jag går och lägger mig ikväll är det snö men i morgon kommer det att vara hur vårigt som helst, inge snö, men massor av bnlommor och grejer. det har iaf jag bestämmt nu. Hatar snö!!

Ge mig sommar, någon?

/Linda


Kommentarer
Postat av: nea

ge mig sommar, ge mig gotland, ge mig lindaa!!

2008-03-19 @ 23:15:04
URL: http://neoh.blogg.se
Postat av: Anonym

apan vill också ha sommar.

2008-03-20 @ 00:32:43
Postat av: Emma

Fint hår :)

2008-03-23 @ 12:43:36
URL: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0