Fredagkväll

image79Nu har mamma och pappa äntligen kommit iväg. Jag förstår inte hur lång tid det kunde ta egentligen. Mamma hade tydligen glömmt hennes bra läppglans så hon sprang runt i huset och var inte så glad. Pappa hittade inte bilnycklarna, sedan sprang de och letade efter mynt som de skulle ha till parkeringen. Men sen kom de iväg men något sena till flyget.
Mamma ringde förut och frågade om hon glömmt nessesären i badrummet och ja det hade hon gjort. Oj, oj inte undra på att jag med är glömsk.

Jag skulle egnentligen ha dammsugit mitt rum idag men jag åkte till Roma och träffade Markus istället!
Det var mysigt =)

Kollade på http://www.blondinbella.se och så hade gärna mitt liv också fått sett ut. Tjäna miljoner kronor på att skriva blogg när man är 17 år, och spendera 10.000 i månaden på shopping, det är inte illa!

ikväll är det ju melodifestivalen och jag hejjar starkt på Perelli för jag tror att hon kommer gå långt i eurovision, men jag tycker också att Sanna är bra, och Bwo, och ja många andra =) men aja.
Vem hejjar ni på?



Malin har varit på akuten nu ikväll, hon har skärt upp handen på en konservburk, sen svimmade hon. Men Morfar var som tur här och körde in henne till akuten så nu har hon sytt 4 stygn =C
Jag tycker synd om henne för hon kan knappt sminka sig och inte knäppabyxorna osvosv.. =(

Nu skall jag äta med Malion, Andreas, och Mormor, sen skall vi följa melodifestivalen!
/Linda

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vilken fin blogg du har. :) Jättesnygga bilder och allt.

Ha det bra!

http://www.dennism.se

2008-03-16 @ 16:50:27
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0