Onsdag

Igår bowlade vi och gissa vem som vann? Jag ! =)
Nej, det kunde ha varit jag om jag hade fått lite mer strike´ar och spärrar, men jag kom iaf 2a.

När Andy kasta så tog han i sjukt mycket och fick strike och spärr hur ofta som helst, hur han klara det har jag ingen som helst aning om. För när jag tog i då hamnar den i rännan, bakåt och på de andra banorna, vad jag gjorde för fel har jag ännu ingen aning om.
Malin var nog den som kasta bäst men det gick ändå inte så jätte bra.

Andreas tog i för kung och fosterland.


Jag försökte kicka väggen, eller sätta krokben för mig själv.


Malin kastade lugnt och fint. Det gick bra för henne men hon kom ändå sist.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Number 1

Blä. Jag var bäst!

2008-03-26 @ 12:09:07
URL: http://Malinohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0