PÅSKLOV

image99Torsdag

Äntligen blev det påsklov, men inte en så vårig påsk som jag önskat och trott. Neeej nu skall det helt plötsligt vara snö, och på radion spelade de till och med jullåtar, hur sjukt är inte det? Ah, kunde det inte ha varit snö i jul ist för nu? Blä för snö.. 
Men vi (eller iaf jag) hoppas att allt är borta om några dagar.

På tal om radio så hörde jag Juliet på radion idag när jag städade, det var jätte skoj att höra hennes röst och hennes intrevjuer, "Vad är godast i påskägget, och ditt favoritgodis?" =)

I morgon är det utgång, och på lördag, vi ses! =)

Nu skall jag ta en dusch sedan skall vi äta lite påskmiddag och sedan skall vi bege oss ni till stan för att se på endre, och de måste vinna !

ps. inatt kommer LINNEA =D ds.


/ Linda


Kommentarer
Postat av: nea

NU ÄR VI ÄNTLIGEN HÄÄR!!!! :D:D:D:D:D

2008-03-21 @ 10:22:18
URL: http://neoh.blogg.se
Postat av: Natalie B

glad påsk!

2008-03-22 @ 00:43:22
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0