Torsdag+Fredag

image145Igår morse vaknade jag hur tidigt som helst, dvs 7. Ja eftersom jag inte kunde somna om kom jag på att Lousie hade sagt att hon skulle till Klintehamn och se innebandy så då skickade jag mess och kollade om jag kunde följa med. Eftersom hon förmodligen sov så hann jag tänka att jag skulle baka scones och dricka lite te men Louise hann skicka ett sms att de skulle åka kvart i 9 och att jag tyvärr inte fick plats i bilen. Så jag hoppade snabbt in i duschen, sen väckte jag Malin för jag tänkte att hon kunde hänga med innan hon skulle till stan och klippa sig.
När vi väl kom iväg (TACK för att jag fick ha forden mamma) så var klockan ca kvart över 9 och då bestämmde vi oss för att åka och gratta morfar för han fyllde år, och mormor&morfar bor i klintehamn så det passade ju bra!
Men när vi kom dit var inte ens morfar hemma, bara mormor som var hur sjuk som helst, dvs influensan så hon ville inte krama om oss ifall att hon skulle smitta oss, så hon gick och vilade. Medans vi väntade på att morfar skulle komma hem från affären så läste vi lite skvallertidingar. När morfar äntligen kom grattade vi honom och tittade på hans presenter, men han fick ingen present av oss för det skall han få på släktmiddagen =)
Efter ett tag åkte vi vidare till Klintehamnen för att kolla på påskcupen (innebandycup) och där var Lousie och hennes familj, Olivia och Issa spelade, och det gick helt okej för dem. Det är Olivia som är på bilden =)

Malin tog bussen till visby redan vid 12.00 men jag stannade kvar till 1430 och kollade. Sedan begav jag mig in till stan.
På kvällen var jag hos Malin och Annie en stund och kollade in Malins nya fripp och den var riktigt snygg! Sedan stannade jag en stund och prata lite, sedan begav jag mig till innerstaden för att hämta Markus och åkte hem till honom. Men redan efter någon timme gick jag isäng hos honom för jag var helt galet trött som vanligt.
Idag så sov jag huur länge som helst och borde inte klaga på att jag är trött, men det gör jag ändå.

Nu har mamma, pappa och Andreas åkt ifrån huset och tagit båten till oskarshamn för Andreas skall på en innebandycup. Så hela helgen kommer jag och Malin ha det huur kul som helst! Vi har hela huset för oss själva + båda bilarna! Wiiiie!!
Ikväll hade jag tänkt att gå ut men så ser det absolut inte ut för tillfället, för jag orkar helt enkelt inte. KUL TJEJ JAG ÄR. Men då blir det hemmakväll med Malin, och hennes tjejkompisar. Det är skoj det också =)

I morgon är det middag hos Emelie som gäller för hon fyller nämligen 19 i morgon! Det är helt galet, det känns som om det inte alls var länge sedan vi började lekis och var 6 år!
>>Det skall iaf bli megamysigt med tjejmiddag hos Emlan!!
Lousie kan inte komma eftersom hon spelar semi i helgen det känns lite tråkigt att hon inte kan vara med men  fan vad jag skulle viljka vara med och hejja på dem emot iksu!

Hoppas att det går hur bra för Andreas som helst på cupen!!

image144

Nej nu skall jag gå och se vad Malin har för sig

/Linda


Kommentarer
Postat av: emelie

ja vi ska ha så kul i morgon :)

2008-03-28 @ 23:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0