Våffeldagen

Jag har inte ätit någon våffla idag!! =( Jag blev jätte sugen på våfflor när jag läste it tidningen att det var idag det var våffeldagen, men det blev inga våfflor.. Fast o andra sidan åt jag det förra veckan men ändå..

Ikväll skall jag, Malin, Andreas och Johannes åka och bowla, det skall bli skoj! Fast Malin kom på för en stund sedan att hon inte kan bowla pga att hon tog bort stygnen ur handen idag och det har ännu inte läkt.. Aja, hon får rulla med vänstern istället.
Nu skall jag gå och fixa iordning mig lite innan vi skall åka för vi skall vara där mellan 20-21.

Gissa vem som vill ha den här klänningen?
Den är jäätte söt, och skorna och diademet är hur fina som helst!
image130





















/Linda

Kommentarer
Postat av: nea

så jävla snygg outfit, vart har du hittat allt???!! :D

2008-03-26 @ 16:26:04
URL: http://neoh.blogg.se
Postat av: Louise

åh, jag blev kär i diademet
:)

2008-03-27 @ 11:10:45
URL: http://louloulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0