Dagen efter

image324Det var hur trevligt och roligt som helst igår på invigningen på Gutekällaren. Inte för att jag såg så jätte mycket av Adam tensta eftersom jag tydligen ville ut när han börjat spela. Kul, det var ju bland annat därför jag gick dit! Aja, kvällen var lyckad iaf, trevliga människor mycket prat och lite dans.
Idag är det inte en så jätte pigg Linda som sitter vid datorn, snarare helt tvärt om. Om jag kunde hade jag lätt sovit bort hela dagen. Men Mamma och Andreas kom och hämta mig vid 1 i stan och när jag kom hem sov jag en stund vilket var välbehövligt.
Ikväll får vi se vad som händer, för tjejerna skall ut till hp5 ikväll och se på Petter men med tanke på att jag är sjukligt trött som sagt så får jag se om jag orkar det efter en dusch.
Nej nu skall jag sova vidare.

LATER

Kommentarer
Postat av: emelie

linda du ska med ikväll, du har inget val, det vet du! snygg bild förresten;)

2008-05-24 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0