Lördag söndag måndag

Lördag
Det blev utgång med tjejerna iaf, och jag är glad att jag följde med för det var jätte skoj! Men mina pengar har försvunnit rätt rejält den här helgen.. Aja, jag kom såklart in itll stan hur sent som helst dvs halv 10 och då skulle vi gå till förfesten och jag var tvungen att byta om hur snabbt som helst. Sedan begav vi oss til len lägenhet någonstans vid lilla elefant på lagfest hos graip. Killarna där var rätt fragna en hade tom somnat i sängen.
Vi kom ner till hp5 runt halv 12 tror jag oc hdå var det typ inga folk har jag för mig men sen en stund senare var det mkt drag på hp för Petter spelade ju. Vi var sist kvar på hp (igen) och då begav sig jag, Louise, Victor och Simon på efterfest vid reno, hemmakväll eller vad det heter. Så vid ca 4 på morgonen kom jag och Louise hem och då somna vi med en gång.

Söndag

Mobilen ringde vid halv 10 så det blebv inte mkt sömn för mig om man säger så. Då kom mami&malin och hämta mig för jag var ju tvungen att jobba. Det var hur lugnt som helst på jobbet och hur kul som helst. För Malin jobbade med mig och det var jätte länge sen hon jobba med mig.
Efter jobbet kom familyn och hämta oss och då begav vi oss till Rosengården i innerstan för att äta 2- rätters för ingen orka 3. mormor, morfar och Gammelfarmor-ann var också med.
På kvällen var jag i roma en sväng innan jag kom hem myyyycket trött.


Måndag
Idag har jag sett teater, det var skoj. Efter det fotade vi med klassen innan jag begav mig in till stan för att köpa min udnerbaring klänning (koolanna). jag är jä'tte glad så nu har aj gen klänning på mösspåtagningen på onsdag!
Just det ja, vi skall ha klassfest innan mösspåtagningen, det skall bli hur skoj som helst!
Nu måste jag skynda mig för jag skall h'mta andreas innan jag åker till stan och skall bada på svenska spela med laget!

CIAO BELLAS

Kommentarer
Postat av: neoh

vilken fiin body du har lindo ^^
samma lika som jag har :D

puusss

2008-05-27 @ 22:37:14
URL: http://neoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0