Måndag

Idag blev det inge skola.. Jag vet LAT kallar de mig men jag var helt enekelt tröttare än vanligt och stängde av väckaklockan på rikigt. Pappa kom in och väckte mig vid halv tio och frågade när min buss gick, men jag sa att kallköket var inställt. Men i mailet till läraren stod det att jag är sjuk, men jag ljuger inte för henne för jag känner mig sjuk, jätte sjuk i kroppen och i hjärnan.
Ja så på min "lediga" dag har jag inte gjort något, absolut ingenting. Jo jag såg extreme home makeover och grät rakt ut när familjen kommer tillbaka från semestern från disney world och får se sitt nya underbara hus. Sen såg jag 27 dresses och JA jag grät till den också. Men nu har jag druckit varmt te och skall gå och lägga mig tidigt för ovanligheternas skull.
Imorgon har vi vår projektredovisning det känns lite skrämmande. Fuck kom på att jag har läxor till i morgon, hm lägga sig tidigt får bli en annan gång.

Jag förstår inte varför man aldrig kan nöja sig med det näst bästa. Varför vill man hela hela tiden ha allt som alla andra har. Blä för det, blä för allt. Nu skall jag inte gnälla mer, läxor väntar.
LATER

Kommentarer
Postat av: nea

precis som jag då, grinar så fort de är nått rörande på tv. kollade på oprah igår, de handlade om 11september & om de som dött, fy faaan :'( synd att du inte va här, så kunde vi va sjuka ihop & gråta i takt ^^

SAKNAR DIG!!

2008-05-06 @ 10:31:47
URL: http://neoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0