Studenter

image333I onsdags var det mösspåtagning och det var helt galet skoj!
Det började redan klockan 16.00 då alla i klassen åkte hem till Saga på irisdalsgatan för att förfesta lite, när vi skulle gå tappade jag min kamera i trappen så nu är den sönder. Kulkulkul.. Efter det begav vi oss ner mot almedalen (en del liiite dragna) och lyssnade på dem som prata, sen sjöng vi något.
När sången var slut tog vi på oss mössorna och sen var det slut, då begav sig jag, louise, ella, olivia, emelie, nina, josefine, och lina till joda för att beställa mat som vi sedan tog med oss till hamnen för att äta, vilket var jätte mysigt!
När vi ätit kart begav vi oss till Fanny som bor över glassmagasinet och där var nästan alla ifrån min klass och ifrån den andra bf3 klassen. Det blev dans, dricka, prat och vi hade allmänt skoj helt enkelt.
När klockan närmade sig 22.00 begav vi oss till gutekällaren för att dansa hela natten lång & skoj var det!
Jag kom hem helt död vid 3 ungefär. Dagen efter blev det ingen skola för mig utan en ordentlig sovmorgon och det var det värt.



Idag fixade jag bil till balen som jag och Jonte skall åka i, snacka om att vara ute i sista minuten..
Men det blir nog bra =) Nu skall vi bara fixa någon som skall köra den.
Imorgon halv 10 skall jag vara hos frissan och klockan kvart över 12 skall jag och Jonte fotas i botaniska trädgården av Hemlins foto. Efter det beger vi oss till säve där förhopningsvis alla studenter är.
15.30 går kortegen ifrån säve ner mot almedalen.
Det skall bli så himla skoj!
Bilder skall fixas så de kommer nog i bloggen någon gång i morgon.

BYE PEOPLE

Kommentarer
Postat av: S

Ha en härlig dag!!!

2008-05-31 @ 15:54:55
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0