Supersnabb sammanfattning..

image266

Min valborg var jätte bra! Men Nina blev av med plånbok, mobil och nycklar =C
I fredags hade Malion B-day så grattis till henne!
Helgen i övrigt har varit bra, för i fredags var jag på stan och fixade naglarna, hälsade på jontes nymålade hem och sen åkte jag hem til Nina och då åkte vi direkt till maxi för at handla mat ochannat gott. Det blev köttfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater med kroketter och pepparsås. Det var gott! Nina hade besök av en megastor spindel också, inte kul... På natten hämta vi hennes bror vi b¨åten sen åkte vi hem och sov. På lrödagen gick jag modevisning, satt vid frisören i 2 timmar o lite till och i sminket lite mer än 1. Så jag var helt slut, sen gick vi då på adelsgatan och jag fastna med klacken io kullerstenarna, trampa snett. MEN JAG ÄR INTE BITTER. Man skall bjuda på sig själv!
Efter det fika jag med hela familyn utom lillebror sen träffa jag nina och då åkte vi hem till henne. På kvällen åt vi mat sen gjorde vi inte så mycket mera. Idag har jag jobbat och nu är jag trött..
GO NATT FOLKS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0