Torsdag

image323Det är helt galet vackert ute nu när alla äppelträd, raps blommar. Jag älskar det här vädret men det hade gärna kunnat ha fått vara lite varmare. Men jag är nöjd så länge solen skiner.
Nu i skolan gör vi inprincip ingenting förutom att planera inför studenten och JA alla har olika synpunkter och åsikter så en del tom lämnade klassrummet men förhoppningsvis blir det bra så småningom. I morgon i skolan börjar jag 10 i 10 för att ha betygsamtal i Pedsoc, efter det skall jag vänta till historian börjar och då skall vi renskriva en simpel grej sen slutar jag. Sköntsköntskönt!
I morgon kväll skulle vi ju ha klassfest men så ser det inte ut för tillfället för att hon vi ksulle vara hos visste tydligen inte om det och då fråga v idag men då sa hon nej =( så jag får se vad vi gör innan vi skall ut och se Adam Tensta på Gutekällaren. På lördag blir det en rejäl sovmorgon förhoppningsvis, och förmodligen är det sol då så att man kan ligga ute med tjejerna i solen. Och på kvällen bär det av mot hamnplan för då skall vi se Petter. Jag vet att jag egentligen inte borde gå ut eftersom jag jobbar på söndag men JAG JOBBAR ABSOLUT SISTA SÖNDAGEN DÅ! Sweeeeeeeeeeeeeeeeeet säger jag!

Nu skall jag vänta tills Louise ringer.

HEJ FOLKS

Kommentarer
Postat av: emelie

LÄTT att du ska med i morgon vännen :)

2008-05-23 @ 20:58:26
Postat av: Therese

Det är bara att följa instrutionerna så är du ju meed. :D

2008-05-24 @ 14:20:02
URL: http://metrobloggen.se/thessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0