Det är lördag och jag njuter.


Idag har det varit jobb som sagt men när klockan slog 18.00 och man skulle gå hem kändes det mycket skönt, för man har ju en ledig dag att se fram emot i morgon! Idag när jag kom hem hade jag och Em fått post. Våra bankomatkort med idkort hade kommit, äntligen! Fast inte var man så värst snygg på kortet och för att inte tala om handstilen!! Man skulle kunna tro att en femåring hade skrivit det..

kväll blir det en myskväll med onyttigheter så som pizza, chips och film, det ser vi fram emot! I morgon är det söndag, och vi har inga planer så det lär bli en välbehövlig slappardag.

Kom precis på att jag skulla ringa min älskade syster för två timmar sedan så henne ska jag ringa och få höra om allt på gotland och hur hennes liv ser ut för tillfället, det ska bli mysigt!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0