En härlig kväll

Det har varit en trevlig kväll som bestått av några av mina kära kollergor och lite annat folk. Emelie Tenho som vi hade "avskeds-utgång" för var huvudpersonen, sen var det jag, Em, Nina, Frida, Simon, Kajsa, Sandra och Sandras kompis som jag dumt nog inte minns namnet på. Kvällen  bestod av skitsnack, roliga grejer om våra kära kunder på ica, och mycket härligt skratt. Jag njuter av allas sällskap, de får mig att le, jag är så glad för att jag fått lära känna alla dessa underbara människor.

Simon som var ensam kille med åtta tjejer trivdes men ville ha lite manligt sällskap när vi började prata "sms-regler" som tex när det är korta meningar och punk är man sur, Puss med fler än ett S, med mera med mera. Så ja Simon har lärt sig en del ikväll, eller ja typ.
När vi satt ute kom det fram en man och frågade Simon vilket lotteri han hade vunnit för att få umgås med så många tjejer, haha.

Ja detta var en trevlig behövlig kväll och jag kan säga att jag njuter och kan somna gott ikväll.

Ett stort tack till er alla och Emelie, jag kommer sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0