Happy rich girl



Jag är så lycklig! Vi har fått lön idag och ja det var betydligt mer än jag trodde! Visst jag vet att jag är i Norge för att tjäna mycket pengar men inte trodde jag att jag skulle få ut dubbelt så mycket som en medelsvensk.
Ja Asien här kommer vi säger jag bara!

Idag sa jag upp mig från jobbet föresten.. Det var länge sen jag var så nervös och det var helt seriöst den mest oklara mening jag sagt i hela mitt liv. Men jag sa att jag kunde tänka mig att komma tillbaka efter min resa, och det hoppades han, jag är så glad för Jacob (min chef) är så snäll!
Men som sagt när jag skulle säga upp mig så var meningarna sjukt konstiga, men vad hade jag att förvänta mig när jag var så nervös?

Ikväll ska vi ut och äta på antingen Peppes eller Eataly, jag, Emelie, Nina och Linda, det ska bli mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0