L ö r d a g

Nu är jag hemma i lägenheten igen orkar inte berätta allt men ikea blev det igår, fick dock inte allt vi önskade för våra sängar vi skulle ha var slut (SÅKLART). Klockan blev 23.00 och vi satt oss på bussen tillbaka mot Oslo S.
Väl där får jag sms om att jag ska åka dit och bestämmer mig för att inte sova hemma så jag hinner precis med sista bussen bort dit.
Idag blev det en enorm sovmorgon, kanske lite för lång men med trevligt sällskap kan jag absolut i n t e klaga. 

Ja så nu har jag kommit hem, har pratat med min älskade bästa syster i telefon och fått höra det senaste ur hennes liv även om det inte alls är samma sak på telefon, usch, jag saknar henne oerhört mycket.

Nu ska jag ta en dusch för jag är en sjukt äcklig tjej just nu. Därefter måste jag försöka äta något för det har jag inte hunnit med idag än. & pencillinen som jag ska äta i 10 dagar har jag börjat slarva med, så nu jädrar ska det knapras tabletter.
Efter det väntas ikea återigen med Nina & Linda.

/L

Kommentarer
Postat av: Malin

Miss u to bästa L

2008-11-01 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0