Last christmas

Snart är det jul och då kommer jag hem, det ska bli så mysigt.  Den 22 dec är jag på ön igen och då ska det inhandlas julklappar eller det  lär jag inte hinna på en dag så 22-23 ska jag försöka hinna det och sen
är det julafton så inte förens på juldagen på kvällen hinner jag träffa mina vänner.

Förra julen hade det hänt så mycket i mitt liv, jag hade varit på min första utomlandsresa utan familjen, jag hade fyllt 18,
tagit körkort, blivit lucia, och hann inte mer än o fira jul så skulle jag resa till Hong kong och fira nyår och därefter till vårt underbara Thailand.
I år kommer jag hem precis till jul och kommer vara hur lycklig som helst för att få träffa alla och sedan ska jag (tror jag) vara hemma på ön i januari även om mina tankar har och är planerade till att åka tillbaka hit efter nyår någon gång men vi får se. & den 1 feb ska min, Emelies, Ninas och Ellas resa bära av mot asien.
Jag ler när jag tänker på vad mycket skoj jag har att se fram emot.

Jag ser fram emot att komma hem och träffa alla, för det finns inget
finare än att vara lycklig när man återses igen efter en rätt lång tid.




Kommentarer
Postat av: Malion

hahah va snygg man kan va då! not:P

2008-11-14 @ 10:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0