Party night

Idag är det lördag, idag är dagen då vi ska festa gärnet och bara ha allmänt skoj. Men vad händer?
Jag är verkligen trött, galet trött som vanligt och noll taggad för en utekväll. Vi som har köpt massa dricka till kvällen och har varit taggade ja hela veckan kan man väl säga. Jag som till och med gick upp i bra tid i morse med Emelie för att gå och fixa bankonto, men banken var såklart stängd. Så ja idag har jag bara suttit och lyssnat på musik, båda nya hits och låtar från förr, som nu tex är det vengaboys "boom boom" som dånar genom högtalarna. Bra musikval där L..
Nej nu måste jag snart göra något åt saken, först och främst byta musik.

LINDA RYCK UPP DIG!

Kommentarer
Postat av: ninis

ja ryck upp dig för fan för ikväll är det party!:D

2008-11-08 @ 19:35:33
URL: http://emelienina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0