Saturday night

Jösses vilken seg dag det har varit idag på jobbet, usch. Jag gjorde ju inte heller saken bättre med att gå ur sängen 11.00 ist för 10.00 så att jag fick stressa ihjäl mig som vanligt, men som de flesta vet är jag en tidsoptimist och kan helt enkelt inte planera min tid som en normal människa. Men jag hann (tack vare Nina) och det är huvudsaken.

Idag har Emelies föräldrar kommit och jag blev så fruktansvärt glad över att se lite folk från hemma, hemma från gotland!

Haha just det, det har hänt lite roliga grejer på jobbet, en kille som är och handlar typ varje dag och bara igår var han inne 4 ggr i affären och pratade med mig och igår var han inne igen precis när jag slutat och frågade efter mig, haha, en beudrare kanske? Jag tyckte det var sött gjort.
Sen finns det en till kille som är för himla trevlig och även han är inne ett antal ggr om dagen och hanldar och pratar lite med mig. Och igår frågade ännu en kille ifall jag ville följa med dom ut, haha vad händer?

Nu har jag och Nina skippat middagen igen typ, det är inte bra. När det bara är hon och jag är vi för himla dåliga på att laga mat så då hoppar vi över det helt, det är inte okej. Emlan är på resturang med hennes family, det kallar vi lyx.

Nej nu ska vi tagga till för vi ska på party, yeye. 

Ha en mycket trevlig lördagskväll !

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0