Shopping

Det enda som existerat i mitt huvud idag är shopping shopping shopping. Jag har inte fått handla på sjukt länge för vi ska spara spara spara. Men hey nu är det såhär att jag är tjej och behöver göra min shoppingrundor ibland. Jag skulle trots allt "bara" ha ett par stövlar men det blev det såkart "baaara" inte.
Efter jobbet begav jag mig in i Akebrygge köpcentrum som jag förövrigt gick vilse i, tack säger jag till gotland som har en gata på öster och en annan, adelsgatan. Här vet man inte vart utgångar finns, vilken våning man är på osv..
Well, efter att jag varit inne i köpcentrumet hittade jag tillslut ut ch bestämmde mig för att bege mig til Karl Johan för att hitta mina nya stövlar. Sant så sant så fanns de svarta underbaringarna där och utan att provgå, testa båda så köpte jag dom. Vilket jag i n t e ångrar.
Efter det var jag inne i att bara se kläder jag ville ha, klänningar, underkläder, smink ja ni vet..
Så ja efter att varit inne i ett X antal affärer och några timmar senare insåg jag själv att nu var jag tvungen att slita mig och bege mig hemåt. Väl hemma har jag köpt med mig, nagellack, parfym, två nya underbaringklänningar (en till helgen, eller jag tror att jag ska ha den iaf och en till julbordet), och så nya underkläder.
Vi som skulle spara, så jag har ångrat mig lite ikväll.. DumLinda. Aja jag får tänka att det fick jag väl iaf unna mig?

Vi är ensamma i lägenheten, helt jävla själva hela helgen, och det är så skönt! Vi kan göra precis vad vi vill.
Så gissa vilka som ska ha förfest här på lördag?

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0