SLUTSKRIVET I BLOGGEN

Det har hänt en del just nu så jag kommer sluta skriva blogg.

Antar att ni nu undrar varför, men det är en anledning som jag inte känner för att berätta helt men vissa grejer jag skriver om i bloggen vet inte de närmaste, med andra ord min familj så när de fick höra av andra som läser min blogg ("För det är ju så himla kul tydligen")  så då kan ni kanske själva ana besvikelsen.

Jag är trött på folk som tror sig veta saker om mig och prata om det för andra.

Nu är det slutskrivet i bloggen om mitt privata liv.

Hopppas folket är nöjd nu

Kommentarer
Postat av: Nea

förstår dig vännen. kommer dock sakna din blogg.

men vi får helt enkelt uppdatera varandra genom

msn och telefonen istället! :) Saknar dig min

galna underbara flicka <3

2008-11-04 @ 10:51:47
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: läsare som faktiskt också befinner sig i norge!

jag tycker det är tråkigt! du skriver bra :) synd att någon annan ska få dig att känna såhär bara. kram på dig tjejen!

2008-11-04 @ 16:49:05
Postat av: Isabelle

Nej vad är det jag ser! Vad tråkigt! Men det finns förmodligen en väldigt bra orsak så jag ska inte tjata. Får försöka hålla mg uppdaterad på annat vis då ;) Ha det bra!

2008-11-04 @ 22:41:09
URL: http://isabelle89.blogg.se/
Postat av: P

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :(

2008-11-05 @ 01:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0