T.

Idag är jag ledig men inte tog jag någon sovmorgon nej. Jag vaknade vid 07.00 av att jag drömt något skoj för jag satt upp och skrattade (hjälp, felet med mig är....?). Efter det låg jag och tänkte på hundra miljoner olika saker, bla jul, familjen, jobbet, julbordet och en hel del andra saker om ni nu vill veta, så med andra ord kunde jag inte somna om.
Jag låg verkligen bara och önskade att timmarna skulle gå så att jag kunde gå upp och äta frukost med mina tjejer, för båda skulle upp och jobba idag, men inte jag nej, för jag är l e d i g och det gillar vi.

Så idag ska jag (har jag tänkt iaf)
- se gossip
- springa (jag hoppas att jag får någon impulsgrej och verkligen gör det för en gångs skull)
- städa
- se en film, "PS i love you"
- handla mat
-lyssna på en massa musik

http://www.youtube.com/watch?v=5cpSv2mNhhc&feature=related

Inte särskillt händelserik men något iaf, jag har ju iaf planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0