-

Jag borde inte umgås med någon kille, helt ärligt.
Jag har tappat mitt förtroende för dom rätt rejält efter
det som hände förra gången. Nu för tiden tänker jag
konstant att det värsta kommer hända, att jag inte är
den enda tjejen, att mystiska sms inte alls är ifrån
kompisen utan från en annan donna. I och med detta
så låter jag inte några känslor spela med in, jag känner
mig kall men ändå varm men vill så gärna få smsen,
"kan vi inte ses i morgonkväll?"
Men jag själv är dålig på att skriva det, jag blir egoistisk.
När jag väl frågar på sms om man ska ses och inte får
svar fort nog börjar jag återigen tänka en massa..
Jag tänker för mycket på det värsta, att det värsta ska hända,
eller få svaret tillbaka "nej jag har träffat en annan/jag vill
inte att vi ska ses så mycket längre".
Usch jag får rysningar bara av att tänka på det.
Nej du Linda njut istället och sluta oroa dig.



Kommentarer
Postat av: Nea

kom ihåg hur underbar du är linda!!!

du får aldrig glömma det!!

2008-11-13 @ 14:40:56
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0