Julebordet

Kvällen igår kan beskrivas med många ord, bland annat galen, äcklig, mysig, härlig, rolig osv. Kvällen började med att jag slöt jobbet klockan 18.00 sprang hem, gick in och ut ur duschen, sminkade mig, lockade håret och hällde i mig 1,25 liter öl. Öl liksom? Sen när började jag drcika det? Jag gillar inte ens det.
I alla fall så ringde det på dörrklockan så jag tryckte på knappen och någon minut senare stod Simon i dörren för han skulle tydligen byta om här. När han bytt om och jag var färdig gick vi ner mot jobbet för alla som jobbat till halv åtta och åtta skulle åka taxi från jobbet till julebordet. Jag hade med mig lite cider till jobbet och det hela resluterade i att jag blev full, och jag hade ingenting i magen, för vi skulle ju äta god julmat (även om jag beställt veg) så jag behövde ju inte äta ngt. Nej eller hur Linda, smart att dricka så mycket innan. Iaf så var jag på kalashumör hela tiden i taxin med chefen, Em, Nina, Emelie Theno, Simon, Sandra och Gunnhelen och under talen med alla ICA butiker i Oslo, och under tiden vi hämtade vår sk julmat. Julmaten i Sverige är en stoooor buffé här var det ja, ngt kött för de och jag fick ngt som jag inte har en aning om vad det var, så ja det hela resulterade i att jag inte åt ngt kyndig som jag är i maten.

Under en tid var jag inte lika på topp längre utan satt och vilade ett tag medans de andra satt och åt. Efter det var det vatten som gällde för mig hela kvällen hade jag tänkt även om all dricka var gratis. Sen så var jag på topp igen och vi dansade så mina fötter värker idag kan jag lova er.

Under kvällen var det tävlingar mellan oss icabutiker, och vi var jäkligt bra på PLU-koder, snurra och skjuta bollen i mål, sätta i öl flaskor i en back först osv, men även om vi ledde tror jag inte att vi vann.
Mitt bord vann ngn tävling som jag inte har en aning om vad det var för tävling men det slutade med att jag fick en urtjusig babytröja.

Killarna har haft en mustasch-tävling men jag har inte så stor koll på vem som vann men jag skulle gissa på Simon, eller kanske Johan? Eller Sebastian? Jacob gav sig iaf.

Eftersom jag mådde så pass bra nu så kunde jag dricka lite vin, och det gick bra även om jag idag äckals av allt som har med alkohol att göra.
Min chef Stian pratade med mig om att jag skulle stanna osv, och hade gen om ngn hört att jag träffat en kille och tyckte att jag kunde flytta in hos honom, men nejj om jag skulle stanna så hade jag bott själv.

Det var sjukt skoj igår kan jag lova! När klockan blev två eller tre så tog vi taxi hem men jag hade glömt min mobil som Johan ringde efter taxi med så vi tog taxi hem till Johan och Kalle där efterfesten skulle vara och jag fick då tillbaka min mobil. Efterfesten var rätt död och alla var trötta och dragna så jag, Em, Nina, Frida, Sandra och Emelie Tenho skulle ta taxi hem, men det hela slöt med att alla var sega utom Em och Nina så de tog taxi hem medans vi andra delade på en.

Jag avgudar verkligen vår personal, de är de bästa!!
Ingen av mig Emelie och Nina ville åka hem igår, vi hade det så bra! VI HAR det så bra!
Så gissa vem som börjat fundera på att stanna igen ?

Här kommer några bilder från kvällen, och det lär dyka upp fler.
















Haha jag bjuder på den sista bilden.


Kommentarer
Postat av: tuva

Ursäkta mig men fy ihelvete vad fint hår du har.?! Jag blir galet avis.

2008-11-27 @ 19:52:53
URL: http://mypleasure.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0