2008-03-18

Den här Damen, min syster är väldigt speciell. Hon är vackar, helt underbar, men samtidigt världens jobbigaste. Det är helt otroligt vad lika vi är i sättet, jag kan bli galen på henne, och hon på mig i guess.. Men vi har det mycket roligt tillsammans. Det är med henne jag kan vara med själv, det är med henne jag kan vara fulast i världen utan att hon bryr sig, det är med henne jag kan vara barnsligast i världen och hon tycker att jag är huuur jobbig som helst men älskar mig ändå (förhoppningsvis).
Det vi gör är det inga andra gör, det vi gör är det roligaste i världen,
för ingen har det som vi har.


Malin, vi säger det inte så ofta till varandra
men jag hoppas att du vet att
jag finns alltid här för dig
som den blomma som planterades
för att alltid växa upp bredvid dig

vi har våra bråk
vi slåss med knytnävar och hårda ord
som ofta slutar med tårar, ord, skratt, kärlek
dom få kramar vi ger varandra
dom betyder oerhört mycket
syskonkärlek Malin, syskonkärlek

Förstår du vilken tur vi har haft?
 att få växa upp med en människa precis bredvid dig
Malin, vi är ju dom ända som förstår
skämten, tecknen, orden, tankarna
jag skrattar ofta med dig
med dig delar jag med mig av allt
Malin, du betyder så mycket för mig.



Jag kommer sakna dig något så fruktansvärt mycket...

Kommentarer
Postat av: M

Älskade underbara syster! du betyder så mycket för mig! jag saknar dina muffins och jag saknar dina knäppa sånger du jämt sjunger, "u know what I mean;)" jag saknar dig! Men hoppas ni har det toppen bra. <3

2008-10-06 @ 15:58:25
URL: http://malinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0