En ledig fredag

Fy för mig! Jag har sovit bort hela dagen, det som är sol och allt! Varföööör...
Kvällen igår var trevlig även om det var nära att jag hoppade av på fel plats med bussen (btw jag hann med bussen igår genom att springa som aldrig förr, det var rätt otippat).
Filmen vi såg som jag inte har någon som helst aning om vad den heter men huvudrollen var iaf Adam Sandler som spelade en sexfantast typ och pratade lite halvkass engelska, det var meningen att han skulle framstå som en från irak om jag inte minns fel. Han hade varit soldat innan, (en galen sådan) men ville bli frisör så ja på den vägen bar det av til Amerika.

Efter filmen somnade jag och vaknade av .. alarm tiiidigt i morse. Klockan halv 6 liksom! Jag är ledig idag, så jag skulle ha sovmorgonen men icke jag var snäll och fixade mig fort som tusan och sedan begav vi oss till t-banan för att jag skulle till mitt place, nationaltheatre, och vissa skulle jobba.

På t-banan,
-"vi ska vidare till järnvägstorget"
jag - "vart ska jag av?"
- "haha du bor ju här!"


Det är jag i ett nötskal.
Hem kom jag iaf halv 7 i morse och möttes av min Em som var på väg till jobbet. När jag kom in i lägenheten somnade jag med en gång intill Nina.

Nu väntar frukost sen ska jag banne mig städa lite här och sen bege mig ut på en promenad i solen.

/L

Kommentarer
Postat av: Största fanet

Don't mess with the Zooohan! :)

2008-10-24 @ 18:27:55
Postat av: LLL

Ja den filmen var det! Tack :)

2008-10-24 @ 18:50:26
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0