Idag är det synd om mig


Jag ligger ännu i sängen, slö tänker ni men nej så är det inte. Jag har drabbats av något virus, för huvudet värket och min hals gör verkligen jätte ont. Om jag får halsfluss blir det inte kul, orka gå på medicin i över en vecka och inte kunna jobba.
Frukost/lunch eller mat över huvudtaget har det inte blivit för jag mår bara illa av det samtidigt som det gör så ont i halsen. Men en banan har jag precis fått i mig och ett halvt glas vatten. Detta bådar inte gott.

Jag vill inte vara sjuk. Om jag nu får feber också så är jag körd kan jag lova er, då kommer jag gå och yra en massa och börja prata om en massa konstiga saker för sånt gör jag då. Nej usch det är nu man vill vara med mamma och pappa så de kan komma med filtar, filmer, köpa tidningar åt mig, och bara ta hand om mig.
En kopp thé ska jag försöka få i mig så kanske halsen släpper så småningom för halsfluss är inte min idol.

Nu ska jag lägga mig under alla filtar, stänga fönstrert och se gossip.

/L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0