M

Har kommit hem från jobbet nu, fick jobba extra idag på min lediga dag men det tackar man inte nej till.
Min älskade, underbara family kom förbi och sa hejdå till mig idag på jobbet emn jag bröt inte ihop tack och lov även om det var tråkigt att de redan åker..
Det som var annorlunda idag på jobbet var att jag fick vara med Sebastian (han jobbar i kylen) och gissa vem som frös ihjäl? Jag var stel som en pinne, blå och hade ont i hela kroppen efter att jag varit där, blä. Han var sjuk så därför fick jag hjälpa honom. Men uschusch vad kallt det var! När vi var färdiga där gick han hem men innan han drog satt han mig på jobb med pantflaskorna. Det var riktigt äckligt, hela jag luktar gammal fylla kan jag lova er, uh. En dusch skulle sitta fint nu, så det ska jag ta och göra snart.

Ikväll vid niotiden ska jag hämta lite grejer som jag glömde på förfesten i helgen,
men innan ska jag Em, och Ni äta middag.
Nu ska det vilas lite innan duschen.

Hej folket

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0