Mindre kläder och mer värme

Pratade nyss med min syster i telefon, hon klagde över att hon inte hade några pengar, och jag likaså. Så jag frågade om hon kunde sätta in pengar på mitt konto för hon behöver ju ändpå inte dom?
M-"Ja det kan jag göra!"
Jag- "Fan vad bra, då överlever jag den här månaden också"
M- "haha du jag har inga pengar så glöm det"
Haha men det är tanken som räknas.

Jag orkar inte klä på mig alla miljoner kläder man har på sig såhär när vintern närmar sig, stor jacka, stickat tröja, halsduk, mössa, stövlar. Nej usch det tar för lång tid helt enkelt, sommar och lättklätt ska det vara.
Ge mig en liten vårglimt tack.



(Vi lyssnar på jul låtar nu som "last christmas" men det hör inte tilll saken, vi vill ha värme iaf,
men kanske julafton med våra käraste först)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0