Monday night

Jag blir så arg på mig själv! För minst 2 timmar sedan skulle jag sova men vad händer? Jo jag vill inte sova, kan inte sova, chattar på msn och sen ringer Nina och ber Emelie komma och möta henne från jobbet. & jag som ska sova vill självkart följa med. Ja så vi gick och mötte upp vår kära ute i iskalla Oslo för att sedan bege oss hem till lägenheten igen. Återigen skulle jag sova men bäddade ner mig i sängen med datorn, mycket dumt nog. Ja så då var det msn dags igen. Chattade lite med Em&Ni med som sitter ute i tvrummet med boysen och Nina sa att Em sitter och pluggar på vår jävla (ursäkta) personalhandbok! Herregud, den tjejen alltså. Så duktig ska jag bli en dag, men det är inte idag må jag lova, eller inatt heller för den delen.
Nej nu ska jag banne mig stänga av datorn, lägga mig och sova! För i morgon väntas jobb mellan 8-16 och jag kommer vara d-ö-d.

Jag saknar henne något så fruktansvärt. Det känns som om jag inte vet något om hennes liv längre.
Kom hit och berätta allt, ge mig dig och låt oss skratta som aldrig förr.
Snart ses vi bästa lillasyster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0