New life?

Har kommit hem från en lång arbetsdag idag, har suttit i kassan hela hela hela dagen förutom när jag var på rast och typ en kvart då jag yrade omkring i affären och letade efter varor som kunderna ville ha som tex bacon utan salt(??), norska namn på varor som de vill ha som jag är sämst på osv. Men Jag kan kassan svinbra nu! Jag kan nästan alla koder nu, och jag fick en egen nyckel till en kassa idag, great! Så med andra ord är jag en i gänget nu and i like it.

När jag o Em gick hem från jobbet så gick vi vilse igen, vi är verkligen kassa ibland alltså, haha! Men när vi kommer in i lägenheten är det inte bara Rasmus som också bor här utan 2 nya killar. Rasmus sa att de skulle bo här ett tag, men vart det är frågan. Vårt rum är bara till för oss och i tvrummet kan de glömma att de ska sova, för där ska vi chilla. Men visst är det skoj med lite nytt folk. Vi ska inte klaga :)

btw, personalfest i helgen igen, det ser vi verkligen fram emot, hoppas bara alla kommer den här gången!
Men det är ett problem, familyn kommer hit i helgen så förmodligen ska jag va med dem på lördag + middag ute med dem på kvällen men därefter måste jag på personalfesten så på söndagen med andra ord måste jag må bra. En lugn helg med andra ord. Men det lär bli skoj iaf! För då slutar det inte så som det gjorde den här helgen, hah.
 I belive i can fly, or what?


Nu ska jag övertala Emlan att vi ska se Kung fu panda :)

Det känns verkligen som om vi har ett helt nytt liv här, det känns så fruktansvärt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0