Oslo

Ja nu har vi varit ute och handlat en massa mat, så som ost, bröd, ägg, mjöl, papper, mjölk mm. Det som är dyrast här är kött, så ja vi lär inte få i oss några proteiner överhudtaget nu när vi är här. Men o andra sidan gilar jag inte kött så mycket så det kommer gå bra. Vi åt frukost nu som först, det blev lite sent men så kan det gå.
Det lilla vi sett av Oslo hittills gillar vi, det är jätte fint! Vi kommer nog att trivas här. Det allra bästa är att jag prata med mamma och pappa idag! Jag saknar dem så sjukt mycket, även fast när vi bodde i stan och jag ibland inte träffade dem på över en vecka så var det annorlunda eftersom vi var i samma land och på samma ö. När jag prata med dem berätta de en underbar sak, min underbara familj ska komma hit!!! Jag är så himla himla glad! Så de ska komma hit någon helg men när är inte bestämmt men det känns verkligen jätte bra. Så ska de ladda hem skype så att vi kan prata över datorn för det är så fruktansvärt dyrt för mig att prata med dem på min mobil.




Nej nu ska jag gå och umgås med mina tjejer framför teven sen ska vi ut och gå här i Oslo.




/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0