T.

Just nu känner jag att jag ALDRIG vill hem till Gotland igen! Hälsa på går väl an men jag vill verkligen inte flytta dit igen! Jo när jag ska ha barn, familj osv men nu på flera flera år vill jag bara va med mig själv och träffa nya människor. På Gotland händer absolut  i n g e n t i n g. 
Vissa på Gotland kan dra åt......

Nej nu ska jag inte klaga mer. Min dag har varit toppen som vanligt här i Oslo, har jobbat med de bästa arbetskamrater man kan tänka sig. När jag skulle gå från jobbet fick jag se Kalle (vår Björn Gustavsson) och vilken lycka det var. Oh herre, merry me. Nej men nog med drömlife.
Har varit hemma i ca en timme nu, har ätit en gudomligt god sallad, men nu ska jag se kung fu panda, för jag har ännu inte gjort det. Om någon timma är mina tjejer hemma igen.

Fuck off idioter och all kärlek till mina nära & kära.

Nästa gång jag flyttar utomlands ska jag banne mig till NY.

Hej






Kommentarer
Postat av: emelie

allt braaaa och kärlek och fint och underbart till deeej min fucker <3 nu blir det snart mat!

2008-10-14 @ 19:59:23
Postat av: M

Nej, kom hem

2008-10-14 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0