I will not tell everything

Jag stannade hemma ikväll eftersom jag ska upp rätt tidigt i morgon så jag åker bort i morgon ist.  :)
Idag på jobbet har det varit en sjuk seg dag, usch. Men på rasten så började jag tänka att det snart är november och då har vi redan bott här en månad, det är galet! & det värsta är då att det inte alls är länge kvar tills vi kommer hem igen. Visst ska det bli skoj, men efter några dagar lär jag längta tillbaka hit igen, det vet jag.
Vad ska jag göra på Gotland hela januari? Det finns inget att göra, visst så kan man umgås med vännerna man inte träffar nu och det ska bli galet skoj såklart!
Jag, Emelie och Nina lär vara oskiljaktiga efter den här trippen, haha :)

Nej men Gotland låter bara sådär lagom lockande nu, jag trivs här så är det




...med mina tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0