Fredag

Iförrgår var jag hemma hos min kära Louise och såg på hennes boende i stan. Herregud vad jag saknat henne! Det var verkligen jätte länge sen vi träffades och bara umgicks, pratade och hade allmänt mysigt. Det behövdes verkligen!

Idag är det fredag och jag älskar fredagar! I alla fall om man har hela fredagen framför sig tillsammans med sina vänner. Är i källunge nu hos Emelie, med Nina och Ella, vi har lagt upp en budget på resan som vi ska göra i vår, och bestämmt oss för att åka till Thailand och Laos. Jag ser grymt fram emot den resan, men först och främst måste vi planera Norge!
För några dagar sen fick jag ett sms av en tjej i Norge som sa att hon tyckte att vi verkade lämpliga för deras lägenhet i Oslo vilket vi blev grymt glada över! Men hon sa att det var jätte många som hört av sig och som vill ha lägenheten men nu har vi skickat en massa mail så på måndag får vi beske om vi får den eller inte. VI HOPPAS!!!
Vi trodde att inflyttningsdatum var den 15 oktober men det är betydligt tidigare än så har vi fått reda på nu, vilket gör att vi är lite småstressade.. Hyran ligger då på 3100 för var och en i månaden vilket känns lite drygt med tanke på att vi måste dela rum.. Men vi ska se det från den ljusa sidan, för det är inte många som får tag i lägenhet i Norge.

Pratade med min moster idag så vi bestämde att jag ska flyga upp till henne och mina småkusiner innan vi åker så alltså får jag åka dagen efter min födelsedag tror jag, med andra ord på Torsdag. För i helgen måste vi vara hemma och gå ut  för iprincip sista gången på ön på väldigt länge. Så med andra ord blir det en kort visit i storstaden, men förhoppningsvis mycket trevlig.
På tisdag så kommer släkten hem till mig och firar mig sen ska jag sova hemma på landet vilket jag inte gjort på, hm ja flera månader. Så på onsdagen är det min dag då ska jag börja den med att tillbringa den med familyn hemma i källunge sen på kvällen tänkte jag fixa middag till mina tjejer och ha en allmänt mysig kväll.

Allt ser så ljust ut nu! Jag är så lycklig med tanken på att allt förhoppningsvis kommer gå så bra!

/Linda


 


Kommentarer
Postat av: Nea

jag håller tummen!!

2008-09-19 @ 17:41:00
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0