Jag orkar inte klaga

Har varit hos Jimmy ikväll, vi såg på film som vanligt men Jimmy var lite speedad för han hade tydligen inte packat något inför hans australienresa. Snacka om att vara ute i god tid med det. Så nu har jag kramat om honom hejdå.
Nu sitter jag vid den bärbara datorn för en viss mr x sitter vid den andra och gör vad? Ja spelar. Jag förstår inte grejen med killar som spelar och pratar i ja vad det nu än kallas. Det mesta man får höra är..
-"I´m going down! Eller gör jag verkligen det? Ja det gör jag, I´m going bad"
- Jag blir så arg!!!!!!!!!!!
- Om jag är duktig nog plockar jag honom själv.
-NICE!

Sen sitter han, Robin och Tim och drar skämt som jag inte fattar vinken på i den dära grejen som de pratar i som jag inte vet vad det heter.
Ja som ni förstår har jag ju väldigt trevligt, eller? Jag orkar inte klaga för jag har ju trots allt en egen dator, och miljoner filmer som jag hinner se.

Nej jag ska väl sysselsätta mig med att se ett x antal scrubs nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0