L

Jag hatar att vakna med huvudvärk.
Kvällen igår var helt galen, jag som inte skulle ut blev lite taggad när alla andra satt och var redo för utgång så jag körde hem bytte om och sen vidare till förfesten igen. Där började jag min utekväll kan man säga .
Runt 12-slaget åkte vi taxi ner till hp och där var det lite drag, ändå fylldes kvällen av barhäng, dvs Jimmy beställde in 2 flaskor rosévin och JOsef bjöd på en ooze och det gjorde min käre vän Ella också som jag hittade inne på dansgolvet.
Så ja vad kan vi komma fram till nu? Ja jag spenderade inte ett endaste öre igårkväll inte ens på inträde och sånt gillar vi, MYCKET.

Nej nu ska jag sova en stund så att hathuvudvärken försvinner sen ska jag och Malin bege oss ner på stan en snabbis och ikväll mina vänner ska jag ta det lugnt.

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0