Underbart.

Min helg har varit mer än underbar, den har varit bäst, otrolig, fantastisk, you name it! På fredagen började det med att jag hade en shoppingdag med mamma, det blev nya borddukar, ljus, lampor och ett par snygga pumps. Det var jätte härligt att gå med henne på stan!
Självklart var jag sen och hade glömt handla all mat som vi skulle ha till kvällen så när tjejerna började droppa in stod jag i köket med mitt nya förkläde och lagade mat för fullt. Det blev tacotårta och till efterrätt hemmagjord glass, typ cheesecake. Av mina underbara tjejer fick jag fina presenter så som örhängen, klänning och bra nog ett norskt lexikon, haha! Vi satt och mös hela kvällen tillsammans, med massa prat skratt mm, det var underbart!
När vi börjat dricka lite kom även min förra klasskamrat Victor hem till mig och därerfter Jonathan, Frikko mfl, det var jätte trevligt! När klockan närmade sig midnatt begav vi oss ner till hp5 för att fortsätta kvällen men jag var på tok för trött och lite dragen så en viss Oliver kom och hämta mig.
På morgonen kom jag hem tidigt och där låg mina soulmates Emelie&Nina och sov sött. När de vaknat åt vi frukost tillsammans och därefter åkte de hem och jag tillbringade dagen med att åka med familyn ut till klintemarknad och mysa med släkten där. Även om jag avskyr marknader från och med nu pga allt folk som går i vägen, trängs och knuffas, och helt seriöst vd mycket skit det finns på marknader! usc h för prydnadssaker.
Aja klockan 16 tog jag med mig mina syskon och min lillebrors kompis in tillstan fäör att se på IBK som tråkigt nog förlorade med 6-5.
Nä matchen var slut var det bara att skynda sig hem för att förberedakvällen A jay var och åt hos mig och Malin sen kom mina kära vänner Julia, Erica och Nina hem till mig för att ha ännu en trevlig kväll. Vi satt och lyssna på musik drack och hade allmänt mysigt! mot midnatt begav vi oss ner till hp och väl där var det rätt okej med folk . Träffa även Alexandra där och vi bestämmde oss för att ha en shottkväll. Det blev ett x antal shottar och kvällen är ett lite luddigt minne, men jag vet att jag hade skoj!
När hp stängde tog en grabb min lapp till garderoben och ville inte ge tillbaka den, men när jag tillslut fick den fick jag hans lapp så med andra ord hans jacka, men som tur var styrde Julia upp det hela och jag kom hem med mina grejer.
Klockan 4 var jag hemmkommen och somnade snabbt.
På morgonen vaknade jag med lite huvudvärk men inte alls så som jag fasat för.

           

Igår kväll var Ella hos mig i ca en timme och därefter kom Emelie förbi en stund och sen kom även Nina hem till mig som även som kvar hos mig. Vi satt och skratta oss igenom kvällen och det behövde verkligen jag.
Nu sitter jag i Källunge hos Emelie med Nina och vi ska söka jobb nu.

DOM ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Samiel

kul att jag blev bjuden!

2008-09-29 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0