workwork

Ännu en dag på jobbet. Sitter på min rast nu med min 5e kaffekopp idag, måste försöka bli kvitt mitt kaffeberoende på jobbet.
Under mina 2 lediga dag har har jag hunnit umgås med mamma pappa och lillebror Andreas, varit hemma hos Emelie i källunge, sett fotboll på gutavallen, idol, och självklart Heroes.
Idag mina damer och herrar är jag sjuk men vem ställer inte upp för jobbet? Ikväll var det tänkt att bli utgång men om jag mår så som jag gör nu kan jag glömma det.

Fick reda på att jag inte jobbar på måndag så jag jobbar "bara" idag, i morgon och söndag. Sweet säger jag.

/Linda

Kommentarer
Postat av: Dotter Alberta

krya på dig

2008-09-12 @ 15:15:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0