Evighetskram -

Det var riktigt lugnt idag på jobbet. Det kom in några söta vänner jag inte träffat på ett tag och några andra...
Eftersom det var så lugnt fick jag sluta en timme tidigare så Fredrik mötte upp mig så gick vi till carlings där han hittade en tröja sen cyklade vi hem och då lagade F köttfärssås & spaghetti åt oss.
Nu är han på träning och jag har plockat lite i lägenheten, när han kommer hem ska vi se film och bara mysa. I morgon efter jobbet ska jag hem till landet för min älskade lillebror fyller 14 år på onsdag så han ska få höra familjens ljvua toner och få lite paket.

Snart börjar skolan, är det okej att gå om gymnasiet?

Ha en mysig måndagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0