Fotboll

Kvällen har spenderats med mina tjejer på gutavallen där vi sett dm-finalen, Dalhem-Gute, Gute vann. Innan det blev det pasta på pastavagnen med pappa och han sa att jag minsann skulle bjuda herrarna som hjälpte mig idag med sofforna på middag, för det var ett tufft jobb för dom, plus att det var oerhört snällt.

Efter matchen ville jag spendera kvällen med Malin & Amanda men Amanda var i innerstan hos Becci och Malin stod utanför med Annie och Kristoffer för Malin skulle tydligen till Marcus.. Men jag och Adam var hos henne ett tag iaf och Annie & Kristoffer cyklade hem precis innan Marcus kom. Då cykla Adam hem men jag stod kvar ett tag och prata med Malin sen kom Amanda hem och hade Becci med sig så jag blev kvar lite längre även fast jag borde ha somnat för någon timme sedan för att vara pigg och gla i morgon på jobbet.

Oj mycket namn flera gånger om.

Nu måste det sovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0