Källunge

Befinner mig nu hemma på landet. Har varit ute i hallonlandet och plockat en ask av det goda och nu väntar sängen på mig så att jag orkar gå upp i morgon och sjunga för min lilla lillebror som fyller 14 år.

Jobb i morgon 10-18.15 sen är det raka vägen hem till landet för att fira Andreas och så kommer släkten hit och det kommer bjudas på god mat. Tyvärr följer inte min älskling med för han ska jobba.. Så vi har inte setts idag och kommer inte ses i morgon heller, men det är bra att sakna varann lite ibland också.

Har fått ett brev hem från gotlands kommun! Ska befinna mig på sjukhuset den 21/9 kl 10.00 för att svara på frågor och ta prover sen kan jag kanske börja ge blod. Det gick fortare än vad jag trodde :)

Nu ska tvätten hängas upp (tog nämligen med mig all vit tvätt hem pga att jag inte gillar tvättstugor).

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0