Ledig, så nu ska det köpas möbler

Yeeeej, ledig torsdag kväll och ledig i morgon! Nu ska jag klä på mig något innan jag tar min bike bort till Malin och har en syskonkväll.

I morgon ska jag och Fredrik åka och se på en soffa, jag hatar nämligen den vi har nu, jag verkligen hatar den. Den är hemsk, alltså den är inte vår utan han som har lägenheten egentligen lämnade lägenheten möblerad så den är nedsutten, sliten och sjukt äcklig! Så i morgon ska vi se på en ny och min älskling hatar vår tv så han har tänkt köpa en 37 eller 40 tums platt tv, inte mig emot. Sängen gillar han inte heller för jag tar tydligen all plats när jag ligger ensam så vi har sett på lite dubbelsängar men vadå jag kommer ändå ligga på bredden isf så det spelar ingen roll hur stor säng vi än köper så det får nog vänta.

Ja så vi ska alltså köpa gemensamma möbler. Hm, först blev vi tillsammans sen flyttade han hit från gbg och vi flyttade ihop, nu delar vi på allt och nu ska vi dessutom köpa gemensamma möbler (bara soffan för tvn köper han själv)  sen i höst ska vi åka på semester bara han och jag i Frankrike.

Så ja vad står på tur sen? Ja just det ja barn, giftemål sen ska vi köpa hus. Hej vuxenliv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0