Myskväll

Igår var det myskväll med mina tjejer! Vi var på maxi och handla massa onyttigheter så som chips, dipp, kakor, cola, godis sen satt (låg) vi i soffan alla tre framför Green mile som för övrigt var en bra, rolig, och konstig film. Vid halv 1 kom min älskling hem och vi såg alla klart filmen till ca 1 då Emelie och Nina körde hem och vi la oss och sov.

Jag sitter på jobbet och har precis gjort färdigt schemat för dagen för mig och Erik och upptäcker att han inte kommer förens vid 13 så jag ska vara själv i butiken fram tills dess... Tråkigt..
Kanske att jag ska ringa in honom bara för att jag ska slippa vara ensam? Nej det var lite egotänk där..

Jag är pigg idag för en gångs skull, ifall ni vill veta alltså.. Happyfacehappyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0