Nu har geabkillarna installerat in allt i lägenheten

Äntligen är geab (eller vilket företag det nu än är) klara! De har  installerat in en grej i väggen så att telefoni, bredband och tv funkar (det är inget problem på det vi har nu men Gotlandshem har sett till så att det ska installeras in i alla deras lägenheter).
Jag tycker det är skönt att killarna är färdiga för idag tex när vi duschade så kom de och knackade på och det känns ju sådär att gå omkring i handduk framför dom.. Men nu är de färdiga som sagt!

Idag har jag och F varit och sett efter en tv igen, men vi (okej han) hittade ingen han verkligen ville ha, så sökandet fortsätter! Efter det så gick vi till Nilssons bilskola för F har inte skaffat körkort än (pga stadslivet han levde) så vi kollade vad en intensivkurs skulle kosta där, men han valde Björkmans.  Så snart har han också körkort! Tänk att en intensivkurs bara tar 2 veckor!

Efter det så gick vi en sväng på stan, eller vi hann bara med Carlings och din sko för sen skulle han jobba och jag och mamma skulle handla.

Efter storhandligen åkte mamma med hit och kollade på soffan, men nu är jag ensam.


Senare ikväll ska jag till lilla systeryster.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0