Soffan ska nu hämtas!

Nu är vår äckelsoffa borta. Vi bärde ner den från 3e våningen och det var inte aaaalls jobbigt. Har möblerat om lite nu också så att soffan kan stå på stället vi vill.

Pappa kommer in till stan om en timme men han har skadat höger armen och går med gips, stackarn.. Så vem ska få bära upp vår nya soffa? Wish me good luck...
Vi får inte tag i farfar så att han kan hjälpa oss, Marcus och Fredrik jobbar, så vi har inte så många fler alternativ, men om ni inte har något att göra vid 17.00 kan ni gärna infinna mig utanför min lägenhet.

Nu ska sängen bäddas rent sen blir det en snabbdusch innan vi ska till EM.
Jag är stark! Jag är stark som bamse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0